Subject: Joogivee kontrollinõuded
From: "Tehnoplast \(mare\)" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 13:14:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Toodame TKM toidutaarat, pudeleid ja kanistreid. Tekkis küsimus, kas on
vajadust tellida joogivee kontrolli, kui oleme taaratootjad.

Määruses (  <https://www.riigiteataja.ee/akt/115032023002> RT I,
15.03.2023, 2 - jõust. 18.03.2023) on kirjas, et: “Joogivee käitleja peab
tagama joogivee vastavuse kvaliteedinõuetele ning esitama teavet
käideldava joogivee kvaliteedi kohta tarbijale…).  Joogivee käitleja
kodulehel on avalikud igakuised analüüsid veevõrku suunatavast veest. Ei
leidnud infot veevõrgu tarbimiskohtade joogivee kontrollist.

Kuidas on reguleeritud käitleja joogivee kontroll veevõrgu tarbijatele?
Kas toidutaara tootjana oleme kohustatud täiendavalt joogivee analüüsi
teenust ostma?

Ette tänades.

Parimate soovidega

Mare Saarik
Tootmisosakonna juhataja
AS TEHNOPLAST
Laki 5A, 10621 Tallinn, Estonia
GSM (+372) 5076317
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.tehnoplast.ee/> www.tehnoplast.ee